Nowe
Rok wydania | 2009 |
Oprawa | miękka |
Ilość stron | 152 |
Format | 115 x 165 mm |
ISBN | 978-83-60466-44-5 |
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Poleć znajomemu
Coraz bardziej konkurencyjne otoczenie rynkowe wymaga od właścicieli i personelu aptecznego coraz bardziej zdecydowanych, dobrze zaplanowanych, skutecznych działań marketingowych. Jednym z najważniejszych, i najskuteczniejszych elementów działań marketingowych są promocje.
Dlaczego klienci powinni wybrać właśnie Państwa aptekę?
Niniejsza książka pozwoli dobrze zaplanować i kreatywne przygotować akcje promocyjne.
Nauczy Państwa jak:
• dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta ?
• budować pozycję apteki na rynku ?
• rozpoznawać i w pełni wykorzystywać pojawiające się okazje?
• wyróżnić się w lokalnym środowisku ?
• kreować i wzmacniać markę naszej apteki w świadomości Pacjentów?
• budować trwałe relacje z Klientami?
• współpracować z lokalnymi partnerami ?
• skutecznie stosować elementy marketingu mix: produkt, cena, dystrybucja, promocja
Niewielu farmaceutów zna odpowiedzi na powyższe pytania. Niniejsza książka wypełnia zatem ogromną lukę w świadomości właścicieli i personelu aptecznego. Jeżeli chcą być Państwo lepsi i szybsi niż konkurencja,
po prostu muszą Państwo ją przeczytać!
SPIS TREŚCI:
PRZEDMOWA
PRZEDMOWA DO WYDANIA POLSKIEGO
1. CZY TRZEBA PROWADZIĆ DZIAŁANIA PROMOCYJNE W APTECE?
1.1 Czy akcja promocyjna jest skuteczna?
1.2 Planowanie działań promocyjnych
2. PLANOWANIE PROMOCJI W APTECE
2.1 Ograniczenia prawne i skuteczność działań promocyjnych na rynku fermaceutycznym
2.2 Strategia marketingowa i jej zadania
2.3 Umiejscowanie planowania reklam, akcji i kampanii w marketingu
3. KONSEKWENTNE PLANOWANIE REKLAMY
3.1 Minimalizowanie strat
3.2 Wybór programów i działań w zakresie promocji
3.3 Rozmieszczenie reklamy w czasie
3.4 Przygotowanie strategii reklamowej
3.5 Ustalenie budżetu promocji na dany okres
4. PLANOWANIE ZASTOSOWANIA MEDIÓW
4.1 Planowanie zastosowania mediów - zarządzanie mediami
4.2 Dopasowywanie nośników reklamy do grupy odbiorców
4.3 Zasięg nośników reklamy
4.4 Obliczenie kosztów związanych z wykorzystaniem mediów
4.5 Plan akcji i zastosowania nośników
4.6 Kontrolowanie efektywności reklamy - sprawdź co reklama jest warta
5. PLANOWANIE AKCJI I KAMPANII
5.1 Formowanie celów i zadań
5.2 Określanie grup docelowych
5.3 Wybór terminu i czasu trwania - reakcja w odpowiedniej chwili
5.4 Zestawienie form reklamy i zbadanie możliwości kooperacji
5.5 Planowanie szczegółowe i obliczenie kosztów
5.6 Kontrola planu
6. Z KIM WSPÓŁPRACOWAĆ
6.1 Partner na miejscu - handel i świadczenie usług
6.2 Partner na miejscu - potencjalni partnerzy z branży
6.3 Wsparcie ze strony przemysłowców, hurtowników i miejscowych fachowców z dziedziny reklamy
ZAŁĄCZNIKI
Cena detaliczna
Cena detaliczna
Cena detaliczna
Cena detaliczna
Cena detaliczna
Cena detaliczna
Cena detaliczna