Nowe
K. Lennecke
Wydanie I polskie pod redakcją A. Owczarka
Rok wydania | 2006 |
Oprawa | miękka |
Ilość stron | 142 |
Format | 115 x 166 mm |
ISBN | 978-83-60466-02-5 |
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Poleć znajomemu
Rynek apteczny w Polsce jest już bardzo nasycony i zaczynają się nasilac zjawiska związane z konkurencją Jedną z metod sprostania tej wzrastającej konkurencji jest poprawa kreatywności i skuteczności sprzedaży. Nie można zapominać, że apteka jest specyficznym miejscem dystrybucji i starając się prowadzić aktywną sprzedaż nie wolno namawiać pacjenta do kupna środków mu niepotrzebnych. Rady zawarte w tej książce mają zmobilizować personel apteki do kreatywności i aktywności w sprzedaży. Autorka podaje liczne przykłady, jak to osiągnąć w trakcie "standardowej" ekspedycji w aptece.
75% wszystkich pacjentów w aptece cieszy się z uzyskania dodatkowych informacji i sugestii na temat zakupu i stosowania leków. Pozostałe 25% klientów spodziewa się korzyści z dodatkowych porad.
SPIS TREŚCI:
Przedmowa
Przedmowa do wydania polskiego
Alergia słoneczna
Apteczka w podróży
Atopowe zapalenie skóry
Biegunka
Ból gardła
Ból zęba
Bóle głowy
Bóle mięśni
Bóle stawów
Bóle uszu
Bóle żołądka i zgaga
Brak apetytu
Choroba lokomocyjna
Choroby alergiczne skóry
Choroby prostaty
Cukrzyca
Dna moczanowa
Dolegliwości menstruacyjne
Domowa apteczka
Grzybica pochwy
Grzybica stóp
Hemoroidy
Kaszel
Katar
Katar sienny
Klimakterium
Kontuzje sportowe
Łupież
Nadwaga
Nerwowość
Nietrzymanie moczu
Odciski
Opatrywanie ran
Poparzenie słoneczne
Przeziębienie
Przykry zapach z ust
Rzucanie palenia
Siniaki
Trądzik
Ukąszenia owadów
Wymioty i nudności
Wypadanie włosów
Wzdęcia
Zaburzenia gospodarki tłuszczowej
Zaburzenia pamięci
Zaburzenia snu
Zaburzenia ukrwienia nóg
Zakwasy mięśni
Zapalenie pęcherza moczowego
Zaparcia
Żylaki nóg
Cena detaliczna
Cena detaliczna
Cena detaliczna
Cena detaliczna
Cena detaliczna
Cena detaliczna